Vještina asertivne komunikacije u obiteljskoj medicini
Komunikacija u medicini izrazito je široko područje koje obuhvaća odnos zdravstvenoga profesionalca, bolesnika i njegove obitelji, ali i komunikaciju među članovima medicinskoga tima. Kao liječnici obiteljske medicine nismo uvijek u mogućnosti birati sugovornike (bolesnike), ali zato možemo izabrati način na koji ćemo prenijeti poruku da bi ona postigla svoj cilj. Moguće je prepoznati četiri tipa ponašanja u interakciji s drugima: agresivno, pasivno, pasivno-agresivno i asertivno. Vještina asertivne komunikacije u obiteljskoj medicini nije stečena sposobnost, već vještina koju bismo kao zdravstveni djelatnici trebali učiti i redovito prakticirati. Dobra komunikacija između liječnika obiteljske medicine (SOM) i bolesnika, ali i između zdravstvenih djelatnika, temelj je uspješnoga dijagnosticiranja i liječenja.
Ključne riječi:
asertivna komunikacija; obiteljska medicina
OGLAS







